2012 m. lapkričio 13 d., antradienis

Baltas megztukas su retomis sagomis




Į valdišką darželį mažės pasiimti einu retai - maždaug kartą į savaitę. Bet mano galva per dažnai. Geriau išvis neičiau.
Štai kas atsitinka kai aš nueinu.
Prieš dvi savaites buvau informuotas, kad vieno berniuko  mama rado namie apdraskytą savo berniuką. Tas pasakė - šita mažė apdraskė. Sureagavau, bandžiau visą savaitę stabdyti dukros aršumo proveržius. Daugiau skundų nebuvo
Prieš savaitę vėl nedrąsiai pravėriau duris į grupę ir auklytė apsidžiaugė. Iš tolo sušuko – megztuką reikės atiduoti. Ką aš žinau ką jos ten su žmona tarėsi, linktelėjau galva - atiduosime. Besirengiant auklytė dar priėjo ir aiškiau  man paaiškino. Mano toks veidas. Žmonės man daug aiškina ir kartoja, mat nepanašu jiems, kad suvokiu iš pirmo karto elementarius dalykus. Tai auklytė papildomai  paaiškino. Berniuko mama sako, kad toks baltas megztukas tai gali būti. Bet sagos su laiveliais labai retos ir jai dingo namie tiksliai toks megztukas. O mažė tiksliai tokį  nešioja.
-         O tai kaip mes jį galėjome paimti, - garsiai pasvarsčiau - nurengėme ir atėmėme darželyje? Iš jų namų tai negalėjome paimti?
Akies krašteliu mačiau mažę. Ji suprato kaltinimų rimtumą ir pirštuku krapštė tą retą sagą su laiveliu kaip pagauta nusikaltimo vietoje.
Auklytei profesinė savigarba neleido pripažinti, kad jos grupėje dienos metu vyko plėšimas atviru  būdu. Ji irgi pradėjo galvoti kada ir kur mes galėjome atimti iš vargšo berniuko  baltą megztuką su retomis  sagomis. Nesugalvojo, tik pasakė, kad taip mama sakė.
Variantai buvo tokie: mes varganai atrodome, mašinos abiejų nenaujos, jau po penkis-šešis  metus, markės neprestižinės - škoda ir opelis, manęs su Armani niekas darželyje nematė, tik su Lelijos kostiumais. Matyt toks jau mūsų renome – prastai atrodome. Liumpenai ir ilgapirščiai. Reikės eiti aiškintis policijon dėl vagystės. Gerai, kad prisiminiau Balkanų moterį, paskambinau, gal ji ką žino. Jos rezoliucija išgelbėjo mane. Taip ir perdaviau auklytei;
-         Į nesveikų žmonių pastabas mes nereaguojame, rekomenduojame ir jums.
Auklytė daugiau pastabų nebereiškė. Megztuko neatidavėme  ir išdidžiai išėjome iš darželio. Bet vėl su baime laukiu eilinio vizito darželin. Šią savaitę dar nebuvau, tuoj prisireiks, ką vėl praneš....o privačiame darželyje buvo ramiau, ten tokių originalių  mamų nebuvo. Su retomis sagomis.

Komentarų nėra: