2009 m. rugsėjo 30 d., trečiadienis

Apie LDK pavardes

Vėl nežinodami visų istorinių palinkybių perlenkiame lazdą.
Trumpinsime/lietuvinsime istorines savo pavardes kurios su slaviškomis galūnėmis – evič, avič.
Dar Radvila Rudasis(vienas iš opozicijos Liublino unijai lyderių, taigi joks lenkofilas) nurodė labai aiškiai skirtumus tarp lenkiškųjų ir lietuviškųjų pavardžių: pavarde –ski yra tikras lenkas ir jam jokių pareigų LDK nepriklauso. O jau visi -ovič, -evič yra tikri LDK piliečiai. Taigi dar Liublino unijos metais gebėjo elitas atskirti pagal pavardes LDK piliečius, o dabar jau tokios mums netinka. Na ir kas kad slaviškos kilmės. Svarbiausia – jos tikrai mūsų.
Nuo kada LDK palikimo išsižadame? Mano galva tai perdėta kultūrinė revoliucija.

3 komentarai:

Anonimiškas rašė...

o Kazlauskas bus Oželis

Unknown rašė...

Tinka Kozlevičius.

annonymous rašė...

Mes su vyru susituokę jau 6 metus. Mes buvome laimingi susituokę su sūnumi. Prieš 3 mėnesius aš pradėjau pastebėti keistą jo elgesį ir po kelių savaičių sužinojau, kad mano vyras ką nors mato ir jis nebesirūpina nei manimi, nei vaikais, kartais išeina ir net neateis dienomis namo. Aš padariau viską, ką galėjau, kad ištaisyčiau šią problemą, bet viskas nesėkmingai. Naršiau internete, kai aptikau svetainę, kurioje buvo pasiūlyta, kad daktaras AJAYI gali padėti išspręsti mano santuokines problemas. Taigi, pajutau, kad turėčiau jį išbandyti. Aš susisiekiau su juo ir jis padarė man burtą. Po dviejų dienų mano vyras atėjo pas mane ir atsiprašė už padarytas skriaudas ir pažadėjo daugiau niekada to nedaryti, o mano šeima vėl gyvena kartu laimingai. Ačiū dr. AJAYI. Jei jums reikalingas burtų ratukas, galintis ištarti tikrai veiksmingą burtą, siūlau susisiekti su juo. Jis jūsų nenuvils.


„Whatsapp“ +2347084887094
Paštas: drajayi1990@gmail.com