2009 m. rugsėjo 22 d., antradienis

Reakcijos ir komentarai

Man labai patinka jūsų reakcijos ir komentarai. Bet kokie. Džiūstu be jų.
Bet pastebiu keistą reiškinį: skaitytojų daugiau, reakcijų ir komentarų mažiau.
Kažkas ne taip?

11 komentarų:

Artūras Račas rašė...

Pamenu, bandžiau komentuoti, bet problemėle vis kildavo: ne taip komentuodavau ir sulaukdavau gausybės epitetų apie save, o ne apie tai, ką pasakydavau...

VyneTu rašė...

Panašu į priverstinę dietą, ar ne? Apetitas žvėriškas, o valgyti ...
Bet užtat produktyvumas išaugo, kūrybingumas pleskia.
Toks vyriškos minties giganto kūrybinis pliūpsnis, spėju, atbaido daugelį. Lieka tik urviniai ir kiti tolimi nuo metrocivilizacijos asmenys.

kudlius rašė...

Ne kiekvienas medis tinka kojai pakelti. Prabėgdami- pauostom. Kartais padarom locką- kilstelim koją. Kriterijai atrankos, kur ir kada? Būna, kad kvapas. Dažniau būna, kad tiesiog tuo metu ir toje vietoje prispaudžia reikaliukas. O jei neprispaudžia- negi spausi iš savęs be reikalo. Vieta jau ir taip paženklinta.

grumlinas rašė...

Aha, lomkės nuo komentarų trūkumo... ;)

Unknown rašė...

Artūrai ir kiti, būsiu mandagesnis.Bet bus man sunku...:))
Kudiau, įdomu koks gi kvapas sklinda iš mano blogo? Ne nr.5?
O metrocivilizacija gerai kad praeina prošal.

grumlinas rašė...

xe-xe-xe... nori sulaukti komentarų - komentuok komentarus - parodyk komentuotojams, kad pastebėjai juos ;)

urvinis rašė...

"Kudiau, įdomu koks gi kvapas sklinda iš mano blogo? Ne nr.5?"

Kvapų čia visokių pasitaiko (dažnai dvokia kareivinėmis, bet būna ir įdomesnių, todėl tenka atbėgt pauostyt, patikrint...), bet va, SPALVA šita šlykščiai geltona tai tikrai akis gadina. Bjauri spalva, man nepatinka.
Bent jau mėlyną Dovydo žvaigždę kampe užpaišytum, ar ką. Jei jau toks dizainas... :)

Unknown rašė...

Grumlinai, komentarų komentarus komentuoti - pavargsiu:(
Dugno spalvą pakeičiau. Nebėr myžalo spalvos...:)

grumlinas rašė...

xe-xe-xe... nu va, paraei komentarą mano komentarą - reiškia, gavosi dialogas, o ne du monologai ;)

Buka rašė...

Kad kai parašai, Troy, belieka skaityti išsižiojus iš susižavėjimo, savo trigrašį pridėti jau nebėr kaip, graudžiai akivaizdi savos išminties stoka (žinoma, aš tik savo vardu).

Unknown rašė...

Kuklinuosi net skaityti, Buka...