2010 m. gruodžio 15 d., trečiadienis

Naujokui, viršuje

Gerai ir graudžiai paverkus dėl didelio darbo žmonių nedėmesio lankomumas padidėjo kokius tris kartus ir todėl visiems trims mano blogo skaitytojams - naujokams padėsiu. Nemokamai.
Nereikia kasdien mano blogo skaityti ir dėl to gadintis nervus ir virškinimo sistemą. Viršuje po blogo pavadinimu yra skyrelis Geriausi 2010 metų tekstai - toks daidžestas. Ten jų  maždaug 15. Beveik visi trumpi ir juokingi. Ką tik sudėjau visus nuo sausio iki lapkričio.  Paskaitysite ir užteks. Nebereikės tepti pirštų į klavą surinkinėjant mano blogo pavadinimą iki 2011 metų.
Arba spauskite nuorodą apačioje:
http://troyyestroy.blogspot.com/p/geriausi-2010-metu-tekstai.html

5 komentarai:

Unknown rašė...

Atėjo tie, kurie paprastai skaito RSS. Tam, kad paspaustų "pats kvailys".

urvinis rašė...

Padėkime įsivaizduojamiems naujokams iki galo, paaiškinkime:

"Geriausi 2010 metų tekstai"- turima omenyje tekstai, kuriuos Troy rašė praėjusio amžiaus viduryje, anais laikais, kai dar mokėjo rašyti (buvo jaunas, nepažabotas, sąlyginai neženotas ir pan.), tokiam anuometiniam forume, kuris vadinosi lizdas.lt

Skyrelis pavadintas "Geriausi 2010 metų", kadangi nieko geresnio iki 2010 m. nebuvo sukurta, ir jau nebebus.

Taigi, tie, kurie gimėte jau šiame amžiuje, galite nupūsti istorijos dulkes nuo relikvijų ir sužinoti, kokie žmonės gyveno kadaise, kai dar nebuvo feisbuko. Kaip jie rašydavo... :)

Buka rašė...

Urvini, esate neteisus: man (ir, sprendžiant iš reakcijų, daugeliui kitų) labiausiai patinka tekstai apie Balkanų moterį ir šaitan blondin, kurių praėjusio amžiaus viduryje Troy'aus gyvenime (ar net apskritai pasaulyje) dar nebuvo.

Unknown rašė...

Teisūs visi trys.
Kvailių daug.
Aš iki šiol neturiu feisbuko.
Šaitan blondin visiškas XXI a. produktas.

Anonimiškas rašė...

Aš irgi snukiaknygės neturiu...