2010 m. gruodžio 27 d., pirmadienis

Pinigai, meilė ir Led Zeppelur

Visi tikriausiai privargo su dovanomis, bent jau klaikus judėjimas prieš šventes aplink supermaketus tai teigė.

Na o mes vadovaujami Balkanų moters beveik visas dovanėles pasidarėme internetu gruodžio pradžioje ir išdidžiai žiovavome kai kiti lakstė. Tiesa sau darėmės paskutines dovanas ir supainiojome fotografijas ant marškinėlių. Aš vaikštau pasirėdęs marškinėliais su Balkanų moters Zodiako ženklu, ji su savo fotografija.

Privargau tik aš, nes vyresniai dukrai rūpinausi dovanėle pats be žmonos pagalbos(vyriškas orumas, galiu pats). Taigi įžengiau į COPY1 Baltupių saloną ir parašiau kokius užrašus noriu matyti ant skėčio – make love not war, pasifiką, Led Zeppelin ir t.t. Baikšti mergytė vadybininkė perskaitė ir linktelėjo - jo, padarysime. Po kelių dienų ji parodė skėtį su tokiais užrašais: Mane Love not war bei Led Zeppelur.

- Čia kas? - paklausiau.

- Kaip kas, užrašas - pinigai, meilė ir ne karui, kaip užsakėte.

Po ilgesnių diskusijų interneto pagalba įrodžiau vadybininkei, kad pinigai rašomi ne taip angliškai, o ir jų man nereikėjo, man reikėjo hipių šūkio Mylėkis – nekariauk, kad yra tokia labai senovinė muzikos grupė Led Zeppelin. Mergytė netikėjo, bet pasidavė, matyt galvojo senas kvailys, nežino anglų kalbos ir ko nori, dar ištiks infarktas…

Prieš pat Kalėdas atidavė man jau gerą skėtį, su teisingais užrašais. Vyresniai dukrai patiko skėtis, bet matyt jau kitoms Kalėdoms visas dovanas atiduosiu rūpintis Balkanų moteriai, jai lengviau einasi tokie reikalai…

6 komentarai:

grumlinas rašė...

Mane Love not war bei Led Zeppelur - raitausi iš juoko po stalu. Sekasi tau su vabybininkėmis... ;)

Anonimiškas rašė...

Kokie laikai - zmones nebezino Led Zeppelin.

grumlinas rašė...

-> Anonimiškas - kokie žmonės? Tūpa merga, kokių buvo pilna ir tada, kai Cepelinai dar grojo

Unknown rašė...

Mergina matyt dirba uz minimalu atlyginima, tai ir nepykstu, juokinga.
O ir man aiskiau rasyti reikia...

Herbal Remedies rašė...

Ar jums reikia pagalbos, kad sugrąžintumėte savo mylėtoją, kuris paliko jus? padėti išspręsti jūsų nevaisingumo problemą ir pastoti? Jei turite sunkumų? Impotencija, gonorėja, STI (lytiniu keliu plintanti infekcija) Insultas ir cukrinis diabetas, fibrozė, Jūsų pinigų grąžinimas iš jūsų skolininkų ir atsisakymo mokėti, darbo skatinimas, astma ir kt. Dr.Obodo gali jums padėti. problemos išnyks amžinai.

El. Paštas: templeofanswer@hotmail.co.uk

WhatsApp: + (234) 8155 42548-1

Anonymous rašė...

Kaip aš sugebėjau išsaugoti savo santuoką. Esu vedęs ir 35 metų amžiaus esu iš Briuselio. Aš vedęs 8 metus su savo vyru Kennedy, turime 2 vaikus. Mano santuoka su vyru visada buvo nuostabi, kol trečioji šalis nepateko į niekur. Viskas prasidėjo nuo tada, kai aš pradėjau stebėti artumą tarp Kennedy ir jo vadinamojo sekretoriaus. Aš net kreipiausi į jį dėl sekretoriaus ir jis sako, kad jie tik draugai. Aš žinojau, kad visa tai buvo melas tą dieną, kai pamačiau jo sekretoriaus telefoną meilės žinutėmis, su juo susidūriau, iškart jis įsiplieskė ir paklausė manęs, kokia teisė man teko nusiteikti jo telefonui, pasakiau jam, kad ketinu pranešti jam ir jo įmonės vadovo sekretoriui, iškart jis man atšovė išgirdęs ir pradėjo mane mušti, mūsų vaikai net pradėjo verkti. Nepaisant jo požiūrio, aš vis dar buvau su juo, jis nustodavo miegoti namuose kartais, net kai išsikraustydavo iš namų ir pradėjo eiti pas savo sekretorių, jis mane palikdavo su mūsų vaikais. Aš buvau iki ašarų, neturėjau į ką bėgti, nes viskas, ko norėjau, buvo mano vyro sugrįžimas namo, kol sutikau gydytoją Ajayi. Jis papasakojo mano problemų priežastį dėl to, kad mano vyrui buvo blogai pasakyta, kad tai jo akys nebuvo aiškios. Jis man pasakė, kad ketina ištarti burtus, o mano vyras grįš pas mane ir jis man pasakė, ką darysiu. Aš didžiuojuosi sakydamas, kad nepraėjo septynios dienos, kai mano vyras grįžo namo elgedamasis ir būdamas blaivus, mano šeima vėl kartu. Ačiū dr. Ajayi, galite susisiekti su juo naudodami „Viber“ ar „WhatsApp“ numerį: +2347084887094 arba el. Paštu: drajayi1990@gmail.com