2012 m. rugpjūčio 31 d., penktadienis

Mažumos mano gyvenime: žydai




Jų savo gyvenime sutikau gana daug. Kaip bebūtų keista visi mano žydai buvo labai skirtingi.
Pradėsiu nuo labiausiai nervinusio.
I.                    Niekada laiku nepapasuodavo kamuolio. Jis mane tiek nervindavo, kad galų gale net neidavau žaist su juo vienon komandon. O juk profesorius, menininkas...
II.                 Garsiausias mano sutiktas žydas buvo a.a.Michael Jackson. Ne tas Michael  Jackson kur buvo baltas nors juodas, o garsus viskio bei alaus medžiotojas. Tačiau jis Lietuvoje buvo jau užsiciklinęs savo šaknų paieškomis (iš Kauno žydų) tad apie viskį ir alų kiek mažiau  šnekėjo -  nieko labai įdomaus iš jo neišgavau.
III.               Finansų direktorius. Dar tokio nemačiau/nepamatysiu linksmo findirektoriaus. Greitai ir išmetė iš firmos, nes anekdotai ir moterų stebėjimas bei aptarimas su manimi buvo jam svarbiau nei niekingi finansai.
IV.              Kelių prekybinių firmų direktoriai biznio aušroje Vilniuje. Nu eto pizdiec. Tiesiogine prasme. Išsiskirti su pinigais jie negalėjo. Jie norėjo, labai norėjo, ypač kalbant telefonu, bet kažkokiokios aukštesnės jėgos sustabdydavo jų ranką. Neapmokėdavo sąskaitų nors tu ką.
V.                 Dekanidzė. Vyresnysis. Buvau to pačio Vilniaus viešbučio akcininkas kaip ir jis. Tai net gražų raštą man kartą parašė, pelno nėra, tik amžinas minusas, babkių irgi nėra ir nenusimato. Akcijas galima panaudoti asmeninės higienos tikslais.  Su asmeniniu jo parašu. Gaila išmečiau.
VI.              Kaimynas virš manęs. Jei aplieja visada atbėga pirmas ir atsiskaito už patirtus nuostolius. Tik paima raštą, kad aš be pretenzijų.
VII.            Iki šiol netikiu. Labai reikėjo vienos prekės gūdžiais blokados laikais. Nebuvo kur dingti davėme avansą vienam žydui, kuris galėjo atgabenti iš Rusijos.  Nu galvojame kas bus. 98 proc. kad dings su pinigais. Ne. Prekės neatvežė, bet ir pinigus grąžino. Po to atvežė kai galėjo už savus. Na suprantu taip nebūna, bet man atsitiko.
       
Vienžo, skirtingi labai žydai ...bet su pinigais oi sunkiai išsiskiria.

2 komentarai:

Taškas rašė...

Kažkas sakė - kiekvienam po žydelį.
O čia net 7.

Likbez'ui - reiktų plačiau apie tą alaus megėją.

Unknown rašė...

septyni, daugoka kaip vienam...