2011 m. kovo 31 d., ketvirtadienis

Apdovanojimas - malonus ir netikėtas!!!

Visada pergyvenau, kad mano blogo  niekas neskaito. Kai pradėjo skaityti vienas kitas, pergyvenau jog negaunu apdovanojimų. Jau net ruošiausi  nusipirkti sau vietelę tarp nominantų  Login 2012, bet mane pasiekė  Grenlandijos inuitų narvalų medžiotojų  choro apdovanojimas už tolerancijos proveržį ir vyriškos tautų draugystės sklaidą  tarp inuitų bei kitų tautų.
Apdovanojimo lydraščio teksto neversiu, nes vertimas padarytas Gūglo iš inuitų į lietuvių skamba kvailai ir netiksliai. O gal tai patys narvalų medžiotojai padauginę pripaistė. Kas žino...tačiau iškabinsiu šios organizacijos atsiųstą medalį. Medalis taurus, tikslus ir meniškas. Jaučiu gero medalininko darbą iš tolo.
Antras jau suteiktas man medalis. Aš sujaudintas. ...žmonės galų gale mane įvertino...smulkmena, bet maloni. Po kelių dienų manau iškabinsiu savo blogo viršuje.

7 komentarai:

Olgerdas rašė...

Dzin. Mano blogo irgi beveik niekas neskaito- ir nepergyvenu :)...

grumlinas rašė...

Tuščiabarški tu... ;)

Unknown rašė...

Olgerdai, tavo krikščioniškas blogas beveik įdomus.

Unknown rašė...

Grumlinai, viena diena anksčiau gi...

Olgerdas rašė...

Beveik idomus- cia gera fraze:). Beveik kaip "beveik nescia":)...

Partizanas rašė...

Ir mano, ir mano blog'o NIEKAS, išskyrus gal tik Puteikį, bet ne apie tai kalba, neskaito! Kas mane paguos?

grumlinas rašė...

Tipo juokiasis puodas, kad katilas juodas? ;)\
Rąsto ir šapelio akyje fenomemas ;)