2009 m. lapkričio 19 d., ketvirtadienis

Alkoholis kasdien mažina širdies susirgimų riziką

Mane eilinį kartą pradžiugino Amerikos mokslininkai. Oi, šį kartą Ispanijos. Per dešimtmetį atliktą eksperimentą jie nustatė, kad vyrai kasdien vartojantys nelabai didelius alkoholio kiekius sumažina širdies susirgimų riziką 30 procentų.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/health/8367141.stm
Į sveikatą , kolegos. :)))

Moterims gi to palaimingo fakto nenustatyta. Joms matyt padeda išvengti širdies susirgimų reguliarus šopingas.

4 komentarai:

Nova rašė...

O ypač natūralus obuolių vynas.

Unknown rašė...

Jazau, kaip suvirpėjo širdis. Po 2,12?

Nova rašė...

Čia tik tarp mūsų, berniukų.
Mano uošvis buvo girtuoklis. Mirė, sušalo name kai lapkričio mėn. staiga temperatūra nukrito iki -30. Skrodimas parodė, kad buvo visiškai sveikas vyras: kepenys, inkstai, širdis idealūs. Sekantį rudenį supratau, kad sušalo nes iš pečiaus išvaliau penkis kibirus suodžių.
Vėliau, jau mano bendraamžiai sakė, kad jis buvo ypatingas girtuoklis. Negėrė jokio pilstuko ir kt., o gėrė tik Anykščių obuoliuką (natūralų), nu dar alų.
Jo sodyboj auga kelios senos obelys, kriaušė ir vyšnia. Pirmais metais išlaikyti žiemai obuolius mums nepasisekė; nei jų nuskinsi (aukštos obelys), nei ką. Prieš kelis metus sugalvojau daryti vyną. Genialiausias atradimas koks tik galimas mano sąlygomis. Dabar esu beveik profesionalas, tuo labiau, kad atsirado ir vyno mielių ir kt. intrigantų.
Reziume. Kaip manot ką apie mane uošvis žiūrėdamas iš rojaus galvoja?
Žinau, mūsų vyriškas solidarumas...
Klausiu patarimo. O kaip mano žmonai paaiškinti, kad aš angelas?

viz3 rašė...

Jokio skirtumo, vynelis, alus ar kitas skinkalas.

Vistiek rytojaus dieną smegenis pili į unitazą:)