2009 m. lapkričio 13 d., penktadienis

Man net nepatogu...

Citata iš šiandieninio racas.lt
"Man Patiko
L.Jakimavičius: Laikas pradėti tirti žiniasklaidą
Gyvenimo stebėtojas: Apie daiktų esmę: kojines
Burgis.lt: Patentuoju naują egzaminavimo būdą!
Politologas.lt: Kas apgins nuo plagijavimo?
Cosmic variance: Are You a Cognitive Miser?
Socialinė mechanika: Kas privažiuos arčiau…
Naujapilis: Pamąstymai apie kompetenciją
Gyvenimo stebėtojas: GULAGo norma
Žurnalistika kitaip: Liudmila Timofejeva: „Galiu būti geros moksleivės ir paauglės pavyzdys“
Mr. Script: Bendrasis vidaus produktas
uagadugu: APKLAUSA: 68 PROCENTAI “UAGADUGU” SKAITYTOJŲ APSIEITŲ BE LTV
Verslo klasė: Apie elitą
Seno bambeklio veranda-64"

Man net nepatogu. Tapau mėgiamiausiu Artūro Račo blogeriu, bet jau šiandien. Malonesniu jam nei Katkevičius, uagadugu ir Jakimavičius kartu sudėjus. Račo skyrelyje "Man Patiko" kabo net du mano tekstai.
Įtartina, kad tikri Lietuvos žurnalistai neparašo Račui nieko įdomaus...

Komentarų nėra: