2013 m. spalio 17 d., ketvirtadienis

Šluota Nr.3



Anais laikais šluota buvo pagalys su šepečiu. Jei norėdavai įspūdingiau apsikuopti ant šepečio galima buvo užvynioti šlapią skudurą. Taigi gana paprasta ir suprantama. Ir daiktas patvarus.
Šiais laikais šluota  yra pažangus bei sudėtingas dalykas. Per tris  mėnesius sulaužiau dvi  šluotas. Todėl vakar manęs  Balkanų moteris atsargiai paklausė ar dar  sugebu atsiminti instrukcijas, nes jei sugebėsiu dabar susikaupti tuoj mane instruktuos kaip elgtis su sudėtingu mechanizmu. Tas mechanizmas  šluota. Nr.3. Galvodama apie mane išrinko BM šluotą kuo paprastesnę, tačiau instrukcija kurią reikia  išklausyti visgi yra.
Šiaip moku elgtis su sudėtingais mechanizmais. Antai opelį vairuoju be avarijų, tik opelio šonai kiek apibraižyti į senamiesčio kiemų sienas ar netvarkingai numestus greta mano opelio  automobilius. Bet šiaip sugebu susitvarkyti su mechanizmais. Na su nelabai sudėtingais.
Tik su šluotomis...jos tikrai  per daug sudėtingos konstrukcijos tos šiuolaikinės šluotos.
Pirmosios sulaužiau kotą, nes per smarkiai paspaudžiau valydamas garažą. Logiškai vyriškai, kam daug kartų šiūruoti, jei vienu ypu visas dulkes su žemėmis...Vyriškos logikos pirmosios šluotos  kotas neatlaikė.
Antra buvo jau sudėtinga tikrai. Su tokia plona rankenėle išsunkti drėgmę iš tokios kempinės su kuria viską valai. Labai pažangu. Vieną kartą kempinė man pasirodė blogai sunkiasi, paspaudžiau stipriau, vėl...mechanizmas neatlaikė, lūžo trapi pažangioji detalė.
Naiviai tikėjausi, kad BM aiškiai ir negrįžtamai suvoks - naudoti mane namų ūkio darbuose  yra per brangu, neracionalu, šeimos biudžetui nepakeliama našta  Bet kažkokie bjaurūs feminoraganiški  įdiegti į moteris vyrams nežinant principai suveikė ir BM dūšioje. Ji griežtai atsisakė sutaupyti daug pinigų neduodant man į rankas jokių namų tvarkymo mechanizmų. Neturi tos moterys racionalaus mąstymo pagrindų. Nupirko mano moteris šluotą Nr.3.

Ir aš greitai supratau jau per antrą vakarykščio instruktažo  minutę kur ji luš. Ten nurodyta  švelniai paspausti koja šepečio mygtuką, jei nori nuimti skudurą. Akivaizdžiai silpna konstrukcijos vieta. Turint galvoje mano kojos galingumą...

Komentarų nėra: