2018 m. kovo 22 d., ketvirtadienis

Simonas Stulpininkas


Simonas buvo šventasis. Nes kentėjo ilgus metus dykumoje ant stulpo. Tuoj jaučiu ir aš išeisiu jo pėdomis.
Nuėjau į ESO. Gavau pagal numeriuką gražią merginą ir iškart viduje viskas įsitempė. Tik net tai ką pagalvojote. Su gražiom merginom bankuose ir kitose vietose su numeriukais ir švieselėmis patyriau baisių vargų.
-         Pasiimkite iš mano sklypo senus laidus ir seną stulpą. Nebereikia man jų, jūs patys įrengėte naują skydinę,  - aršiai neriu į biurokratinius verpetus.
Iš tikrųjų stulpas nepatiko BM. Man tai papuoštas tokiu kreivu inkilu varnėnams jis galėjo stūksoti dar dvidešimt metų.
-         Gerai. Užsisakykite projektą ir, kai mes leisime, galėsite nusiimti.
-         O kam man projektas. Galiu iškasti Tadziko ir Seriogos jėgomis tą seną stulpą.
-         Be projekto negalima.
-         O jums kur atvežti seną stulpą? Kai pagal projektą padarysiu.
-         Stulpo mums nereikia.
-         Tai jei stulpas dings be projekto – neieškosite?
-         Stulpo mums nereikia. Projekto reikia.
Dar padiskutavome. Graži moteris rado negražų vyrą, specialiai sukurtą problemoms spręsti. Bet ir negražus vyras nežinojo kaip čia padaryti.
Liepė parašyti raštą ir jie galvos savaitę. O aš einu skaityti šventojo Simono Stulpininko gyvenimo aprašymą. Prireiks jo stulpinės ištvermės ir šventojo kantrumo

Komentarų nėra: