2011 m. gegužės 19 d., ketvirtadienis

Lietuviškoji rusiško teatro ir krepšinio okupacija

mes.....kaip žydai, tikrai  kaip žydai...tykiai tykiai okupavome Rusijos Superlygos krepšinio vyr.trenerių postus(keturi vyriausieji treneriai lietuviai), o dabar ir Maskvos teatrus. Iš pradžių Rimas Tuminas, o dabar ir Mindaugas Karbauskis  tampa Majakovksio teatro meno vadovu.
Nachališka kiek sakyčiau...sukils dar rusų aktorius prieš tokią neteisybę...
http://gazeta.ru/news/culture/2011/05/18/n_1844053.shtml

3 komentarai:

Aurius rašė...

Pagalvot, tik krepšinis, teatras. Aš kuriu LDK internete rusų pagalba ir hrenman Juodoji jūra....iki Indijos vandenyno prieisiu, nes jau mano komanda su indais kalbasi.
Čia aš apie MLM verslą jei ką.
tik provincialūs lietuvia mąsto,kad MLM tai bėgiojimas su badais.

Unknown rašė...

Auriau, nereikia man naujų idėjų, jau senų man pakanka.

Partizanas rašė...

Užtat Lietuvą okupavo rusiškas sportas: Žalios kurvos treneris Buratinas, vakar nugalėjęs velnią Grybauskaite akivaizdoje.