2012 m. kovo 26 d., pirmadienis

Vyriškas protas ir kavos puodukas



Savaitgalį pirmą puoduką kavos padarau abiem aš. Po to jau kiekvienas antrą trečią darosi pats arba vagia vienas iš kito visą puoduką aba nusiurbimo būdu tik dalį kavos.Taigi  mūsų šeimoje reikia akylai saugoti savo kavą.

Šį šeštadienį pasidaręs antrą kavos puoduką jau bandžiau susikomplektuoti kojines ir kitus rūbus. O kadangi savaitgalis tai ir apuostymo būdu kartu prafiltruoti dalį savo rūbų į skalbiankę. Tagi rengtis ir saugoti savo kavą buvo kiek keblu. Ir štai aš jau buvau apsirengęs, bet be kavos. Balkanų moteris ironiškai stebėjo mano veiksmus. Ir aš išdidžiai dar papildomai nutariau ją paauklėti:

-Štai, žiūrėk, va kitas bėgtų, rėktų ir ieškotų isteriškai po visas pakampes savo kavos puoduko. O aš, kaip tikro vyriško ir logiško mąstymo šalininkas, ramiai atsisėsiu ir išmąstysiu kur jį palikau, po to nueisiu ir pasiimsiu.

Periferiniu regėjimu  mačiau, kad ji sėdi labai išsišiepusi, bet tai nepakenkė mano minčių koncentracijai kol sugalvojau kur palikau. Tamsiame kambaryje, kur ieškojau kojinės su L raide porą su raide R. Balkanų moteris man specialiai nupirko kojines su left and right žymomis, tai žymiai palengvino man tų kojinių suporinamumą ir žymiai pagreitino rytinį rengimąsi.

Taigi, apgalvojau ir pasakiau, atidarydamas duris į juodą kambarį;

- Mano kava turi būti ant trečios lentynos, po kojinių dėžute.

Mano moteris sekė iš paskos ir šypsojosi. Kavos ten nebuvo, pasilenkiau nebuvo ir antros ir ant pirmos lentynos, ir net ant grindų, niekur. Periferiniu matymu vėl pamačiau ironišką šypseną. Mintys kiek susijaukė, bet vėl bandžiau koncentruotis, vyriškas protas privalo nepasiduoti emocijoms ir surasti kur ta prakeikta kava.

Balkanų moteris vėliau sakė va šitoje vietoje ji jau neišlaikė ir pradėjo prunkšti balsu. Nes jau labai rimtai buvo suraukta mano kakta.

Niekinga moterų giminės atstovė visą tą laiką stovėjo su mano kavos puoduku šalia, tik aš bedemonstruodamas vyriško proto jėgą neturėjau laiko pažiūrėti ką ji turi rankose. Niekinga, kito žodžio ir neparinksi.

Bet mano galva tai tik įrodo beviltiškus anos giminės bandymus pažeminti mūsų vyriško proto galią. Tik tokiais niekingais veiksmukais...

2 komentarai:

Taškas rašė...

Tai čia nieko dar. Derėjo tik dar ir atsiprašyti .

Vat, už n metų įjunks toks vagis, visada pavagiąs dabar reikalingą daiktą, visada gražinąs jį, kai jau nereikia to daikto.

Linkiu, kad n būtų su nuliu :)

Unknown rašė...

na jo...