2013 m. lapkričio 4 d., pirmadienis

Į teatrą



Vieną vakarą  Balkanų moteris panūdo kultūros. Kitą dieną aš jau buvau prie Jaunimo teatro kasų. Kasininkė nuobodžiavo, klientas buvau vienintelis.
O juk aš dar  prisimenu laikus  kai D.Tamulevičiūtės dešimtuko teatre  žmonės prie šitų pačių kasų stovėdavo  naktimis ir kasininkės buvo maldų objektai.
Taigi paėmiau BM užsakytus bilietus į vaikišką spektakliuką . Ir stovėjau ilgai skaičiau afišą, kol išsirinkau ką nors suaugusiems  - Raštininką Bartlbį. Į šitą,  sakau, noriu du bilietus. Nebrangius. Maždaug po 10 litų.
Kasininkė liūdnai atsiduso, paaiškino  - tai praeito  mėnesio afiša, spalio, jūs ne ten žiūrite. Jūs žiūrėkite į lapkričio mėnesio spektaklius, kurie bus. Bilietus paprastai parduodame į būsimus spektaklius.
O po  dešimt litų turime tik į vaikiškus spektaklius.
Aha, atsakiau, ir pažiūrėjau į teisingą afišą, kur būsimi spektakliai. Mane suėmė nervas, ko ji su manimi šneka kaip su debilu. Aš gi net 1,75 knygos autorius. Galima sakyti rašytojas ir garsus blogeris.
Tada pabandžiau prisiminti, kuris  dabar garsiausias jaunimteatrio aktorius. Priblokšiu šitą moteriškę  intelektu.  O, šovė išganinga mintis, taigi Kazlas čia aktoriauja.
Sakau duokite kur Kazlas vadina. Bet pigesnius.
Kasininkė dar kartą atsiduso. Patriotai, kur Kazlas, bilietai po 50 litų.
Ūmai ji atkuto, savo spektalių meniu prisiminė man tinkamą spektaklį. Taigi Trys Mylimos, juokingas spektakliukas, ir tarmiškai šneka. Jums tiks.
Ai, nusispjoviau ir išėjau, nu sunervino  visai  ta išmanioji kasininkė  su savo žemaitėmis  - juokingais spektakliukais. Vos nepradėjau vietoje keiktis.

Kiek galima. Nu niekaip niekaip nekoreliuoja mano veido  išraiška bei  povyza  su  giliu vidiniu kontempliatyviu dvasiniu pasauliu. Todėl užteks mumi ir vaikiško spektakliuko. 

Komentarų nėra: