2013 m. lapkričio 25 d., pirmadienis

Vilniuje yra visko

Vilnius nesiliauna mane stebinti. Nors mes kartu jau virš 50 metų. Lyg  ir visur esu pabuvęs Vilniuje. Bet gi ne pasirodo, buvo  dar man nematytų  stebuklų Vilniuje.
Antakalnyje , už Petro ir Povilo, yra dar tokia labai prastai atrodanti nuo gatvės Trinitorių arba Išganytojo arba Joanitų bažnyčia. Tai aš iki šiol dar niekada nebuvau viduje. Vakar patekau...
Bažnyčios kupolas iš vidaus mane pritrėškė kaip Panteono kupolas Romoje. Panaši didybė ir susižavėjimo jausmas. Kupolas stovi ir šviečia dangaus šviesa visiškai dievop. Bažnyčioje kitkas menka ir siaura. Kupolas virš visko.
Italo darbas iš XVII amžiaus atrodo.
Jei  kas nematė - tikrai vertas pamatyti   kupolą  iš vidaus. Iš išorės liko tokia pati, užkampinė bažnyčia, daržuose už miesto  ribos...

Komentarų nėra: