2008 m. spalio 22 d., trečiadienis

Blogų klasifikacija

Kentėjau, tikėjau bus geriau, galų gale žmonės tai galvojanti rūšis. Veltui. Gal kažkur tarp maorių ir banginių medžiotojų tokių yra, bet ne čia - bloguose.
Jau galiu kiek klasifikuoti blogų dalyvius:
1 grupė. Bene gudriausi. Bet užsiimima pačiu beprasmiškiausiu dalyku žemėje - reklama. Tokio beprasmio užsiėmimo atstovai automatiškai man kelia nusistebėjimus bei apgailestavimus dėl jų egzistencijos.
2 grupė. Eiliuotojininkai. Tikiu - žmogus gali parašyti gerą eilėraštį arba du per gyvenimą. Bet kasdien ir dar su baisiomis klaidomis - tai blogiau dar už marketingistus.
3 grupė ir didžiausia - paaugliai idiotai. Iki 18 metų reikia uždrausti pardavinėti ne tik alkoholį bet ir rašybos priemones. Toks klaikus nevaldomas jų egocentrizmas kenkia mano tikėjimui į šviesią ateitį.
4 grupė. Užsieniečiai. Mokosi užsienyje arba moka penkis žodžius angliškai ir tada jau nebesugeba be jų verstis kasdien.
5 grupė. Patys kvailiausi. Blogų skaitytojai. Kurie tik rašo blogus, bet neskaito kitų blogų yra gudresni už rašančius ir bandančius dar paskaityti kitų blogus. Jei bent dvi valandas skaitai blogus - garantuotas veltšmercas ir vidurių sugedimas.

6 komentarai:

cgedas rašė...

Tai normaliųjų kaip ir nėra?:) prie kurių priskirtum save?

Unknown rašė...

Eiliuotojas. Tik proza...

cgedas rašė...

Hm, o mane?:) arba, tarkim, Račą?

Unknown rašė...

Račas išbraukė mane, aš jį iš savo sekinių. Cgedas neklasifikuojamas, bo rimtas. Matyt Suaugęs Paauglys.

Unknown rašė...

O jei rimtai Račas pakankamai profesionaliai atstovavo reklamuotojus. Reklamavo Paksui palankų požiūrį į politiką.

Anonimiškas rašė...

O aš prie kurių būčiau pagal tavo klasifikaciją ?(Tikiuosi ne pagal amžių :))