2008 m. spalio 17 d., penktadienis

Žurnalistas ir intelektualas Račas man pasiūlė į snukį

Dėmesys ir katei malonus. Intelektualui Račui nepatiko mano nuomonė apie jį kaip apie labai profesionalų įtakos agentą. Dar kartą tvirtinu, kad taip ir yra. Kryptingas nuomonės formavimas prieš pirmą rinkimų etapą - prieš konservatorius ir už Tvarką ir Teisingumą. Dabar kryptingas Valinsko partijos puolimas prieš antrą rinkimų turą bei Dešinės daugumos formavimą.
Dar maloniai painfomuosiu Račą, kad sveriu 120 kg ir žaidžiu regbį kartais, netgi su anglais bei nemanau atsisakyti savo nuomonės nuo bet kokių priešingos pusės vulgarių grasinimų.
Be to primenu Račui, kad Propaganda rašoma su a, ne su o (propoganda - kaip mėgsta intelektualas ir žurnalistas).
Žemiau minėto Račo teksto kopija:
Artūras Račas rašė... Mielas Gyvenimo stebėtojau, jei būtum vyras, susitikęs už tokias rašliavas duočiau į snukį...Bet kadangi toks nesi ir triznioji anonimiškai, negaliu to padaryti...Ir kaip tokius kaip tu Lietuvos žemelė nešioja... Visą tautos genofondą gadina. Dėl to paskui ir atsitinka taip, kaip atsitiko 40-aisiais...O Vilniai taip pat norėčiau pasakyti: kitą kartą kai rašysi, pasvarstyk. Nes dabar atrodo, kad labai pasiilgai jaunų gerbėjų dėmesio.Sekmadienis, 2008, Spalio 5 14.35

2 komentarai:

vilnis rašė...

Kadangi Troy vis paplatina Račo vulgarias užuominas apie mane, tai noriu čia paneigti, kad siekiu Račo dėmesio (jei jau jis save pradėjo vadinti jaunu gerbėju).
Kaip tik atvirkščiai, jis man pasidarė neįdomus, o ypač po to, kai prisipažino, jog yra iš Panevėžio 5-os vidurinės mokyklos. O, kaip mes nemėgom tų nomenklatūrinių vaikų...
Bet savo komentare aš Račą sulyginau su Grinevičiūte ir Pavliku Morozovu, o dabar man atrodo, kad Grinevičiūtė santūresnė.

Unknown rašė...

Vilnie, atsiprašau. Bet iš dainos žodžių neišmesiu, nes dar apkaltins faktų išraipymu...tad copy tiksliai atlikta.