2011 m. sausio 11 d., antradienis

Gražių moterų diena

Vaikštau masažuoti nugarą. Vakar masažuotojas buvo pailsęs ir truputį virpėjo rankos. Pasidomėjau kas atsitiko.


- Gražių moterų diena, - liūdnai atsakė medicinos darbuotojas. Ir papasakojo.

Pirma graži moteris atėjo po ilgesnės pertraukos ir labai padidėjusia krūtine. Ir kaip aš galiu masažuoti po tokių operacijų? Baisu kūną paspausti, o tai paims ir subliukš naujos detalės, ir 12000 į orą? Bet pinigus moka ir imituoju masažą, vis užčiuopdamas svetimkūnius. Kaip Lexuso vairavimas. Bet bijodamas pavargstu labiau nei normaliai masažuodamas. O ta patenkinta guli.

Antrai sakau, nusirenkite ir gulkite. Pilvuku ant pagalvės, o papuošalus į priekį štai čia. Ta sako nesuprantu. Aš vėl lėtai, pilvuką čia, papuošalus ten. Ta – nesuprantu.Tada sakau skiemenimis: pap – uošalus. Aaaa, sako, papus ten ?

Ir trečia. Naujokė. Sakau, nusirenkite iki pusės, įvertinsiu jūsų būklę. Išeinu, ji rengiasi už širmos, grįžtu. Gražuolė nuoga iki pusės, pakėlusi rankas, pasikraipo atstačiusi papuošalus kad galėčiau geriau įvertinti:

- Na kaip mano būklė?

- Ponia, - sakau, - aš stuburą noriu įvertinti...

9 komentarai:

Aurius rašė...

Kaip ten vadinasi....
vidutinio amžiaus vyro krizė.....ar kažkaip kitaip. labai jau apie moteris, o ypač svetimas, patį traukia rašyti.

Unknown rašė...

Raudonuoju...

VyneTu rašė...

Be reikalo. Nekreipk dėmesio į pavydinčius ir tęsk.

Unknown rašė...

Pirma kartą taip vieningai, vien reakcija Juokinga ir 18 kartų.
Vynetu, ko pavydėt? vargų gyvenimo?

kamane rašė...

atsiprašau, bet man kažkoks įtartinas tas masažistas, nes visai neaišku, kam masažuoti papuošalus, juolab, prikimštus svetimkūnių..? O į veidus joms bent pasižiūrėjo?
Ir, aplamai, galėjo sau palaimingai pravirpėti likusią darbo dienos dalį arba už tokį, atseit "darbą" turėjo neimti užmokesčio :[

Unknown rašė...

Profas jis, profas. Net iš nugaros pusės jaučia svetimkūnius priekyje.
Į veidus žiūrėjo, sakė gi gražios.

VyneTu rašė...

Troy, aš rašiau apie Aurių ir prašiau tęsti rašyti apie moteris. Toks būtų savųjų žodžių vertimas.

O štai ką reiškia tavo klausimai man - nesupratau. Jeigu tai apie tą masažuotoją ir jo vargų pilną gyvenimą - tai viena, o jei ne - tai apie ką tu? :)))

Aurius rašė...

Violeta Utena] Vyras žmonai:
- Šneki kaip idiotė!
- Šneku, kad suprastum!

Išrašas iš mano skype. Pačiam tiks.

Unknown rašė...

Tinka:)))