2011 m. sausio 14 d., penktadienis

Rokiškis dundukas, bet...

Rokiškis šiaip  dundukas ir metalistas, bet jo blogų reklamos savaitė mano blogui, ko gero ir kitiems, buvo efektyvi.
http://rokiskis.popo.lt/2011/01/10/pasibaigus-tinklarasciu-reklamos-savaitei/
 Aš gavau tryliktą numerį(ir gal net turėjau degraduoti) jo blogų savireklamos sąraše, tačiau mano lankomumo statistika privertė nukelti kepurę prieš blogeriaujantį metalistą.
Palyginimui paėmiau keturias darbo dienas prieš Kalėdas. Gruodžio 20-23 d.d. Aplankė mano blogą prieš akciją  - 759 kartus.
Akcijos metu sausio 4-7 d.d. - 1098 kartai.
Po akcijos  liekamasis lankomumas dar išaugo. Sausio 10-13 d.d  - 1227 kartai.
Augimas akcija/prieš akciją  - 45 procentai.
Po akcijos/prieš akciją - 62 procentai.
Rokiški Rabinovičiau,  kitą kartą kai darysite aš visada. Savireklamos akcija pavyko.

Pagarbiai,  troy.

8 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Taviškius įrašus skaitau per RSS.. bet kadangi dažniausia neduoda pilnos versijos įrašo, tenka ir apsilankyti :)

Unknown rašė...

...ir gerai, tai specialiai, ateikite pas mane į blogą, o ne į anoniminį RSS.

Minis rašė...

Na, taip mano irgi padidejo, nuo 10 kasdieniniu apsilankymu iki gal kokiu 25. Is kitos puses, didesnes reakcijos mano blogas niekam neissauke ir komentuotojai liko tie patys. Matyt ne lankytoju skaicius svarbus :)

Unknown rašė...

Mini, tai tavo statistika dar geresnė? Procentualiai...

Aurius rašė...

O mano blogas man pinigus krauna. Ateina tik gal apie 100 į dieną, bet vienas į dieną būtinai ateina į mano verslą.

Rokiškis rašė...

Ponuli, tai labai smagu, kad paaugti pavyko. Man irgi pasijautė šioks toks augimas, nors prisipažinsiu, toli gražu ne toks didelis, kaip kad tamsta minit, kokie gal 20 procentų.

Bet išties tai ne tame gi esmė, o tame, kad visi augame.

Ale gi baisūs jūsų skaičiai, tamsta monstras esat, kiek matau :D

Unknown rašė...

Rokiški, taigi senai aš čia, tai ir monstras.

Unknown rašė...

Nereikia pergyvneti dėl didelio lankomumo. Kiap išaikėjo visa plati giminė bei pažįstami jau skaito blogą, tai jie nesiskaito. Po to aš matyt kas dešimt minučių gerinu statistiką. Taip kad realių skaitytojų koks šimtas, gal virš ...